SRBIN.info: Evo koliko je naroda bilo 17.oktobra na skupu kod Predsedništva Srbije



Srbininfo, #Beograd, #Srbija Narod se u subotu uveče, 17 oktobra od 17 časova, okupio ispred Predsedništva Srbije u odbrani porodičnih vrednosti. Na skupu …



source

Post Author: СРБИН.инфо

30 thoughts on “SRBIN.info: Evo koliko je naroda bilo 17.oktobra na skupu kod Predsedništva Srbije

  • СРБИН.инфо

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Не заборавите да пратите канал СРБИН.инфо кликом на дугме SUBSCRIBE (ПРАТИТЕ) испод видеа. Хвала.

    Ne zaboravite da pratite kanal SRBIN.info klikom na dugme SUBSCRIBE (PRATITE) ispod videa. Hvala.

    Bizarre Kid

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Ti nema vise od 1256 osoba licno Vucic izbrojo

    Sonja Žegarac

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Ja sam došla iz Novog Sada juče na protest. A Beograđani sede kući! Izađite ljudi, o vama se radi!

    Milic Pavlovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Beograd ima preko dvaipo miliona ljudi. Kada bi samo 5 procenata njih izraslo da podrze ovu zenu , a ne da sede u stanovima ili daju onlajn podršku ,sve bi bilo drugačije. O opoziciji da i ne govorim. Oni gledaju samo sebe a ne svoj narod.

    Dragan Djokic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    za mene je jovana pravi vodja , DEFINITIVNO IMAMO BOLJE ZENE NEGO MUSKARCE ,, NE MOGU ZAMISLITI NI JEDNOG RAVNOJ NJOJ OD POSTOJECIH POLITICARA ,, JEDINO ME PLASI DA MOZDA NIJE SVESNA OPASNOSTI PO SEBE I SITUACIJE U KOJOJ SE NALAZIMO ,, INTILIGENTNA JE I BRZO RAZMISLJA ,AL MISLIM DA SE SRBIJA NE MOZE OSLOBODITI BEZ POMOCI RUSIJE I BELORUSIJE I PROMENE SNAGA U SVETU ,, MISLIM NA POBEDU SUVERENE POLITIKE U ODNOSU NA OVE ZLOCINCE

  • Drazen Frankol

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    RUŠITE GOVNA PRKOSILI STE NATu NE DOZVOLITE DA OD DJECE NAPRAVE ROBOTE.PODRŠKA IZ ISTRE……

    1991 O

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Hoće se vise desiti nešto ? Šta vise da uradimo pa prekinu da nas lažu, kradu i prodaju govna od političara? Treba i mi kao rumuni ?!?

    radmila

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Dobro je, sve bolje i bolje. Bravo!

    Vojislav Markovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Bravo Srbski narode…za Decu ginemo

    merry merry

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Ne damo Srbiju!!!!! Srbijo nemoj vise da klecis!!!!!

  • Srdjan Vujic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Bogu hvala bice nas jos

    Stojan Jakovljevic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Gde su SRBI, puno je bivših SRBA, a malo je SRBA, besedi PREPODOBNI OTAC JUSTIN, USTANI SRBIJO ILI NAS NEĆE BITI, AMIN.

    Gorica Radulovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Gde je taj naš PREDSEDNIK, da se oglasi povodom ovih izjava, zar misli da će SRPSKE majke dopustiti ovaj javašluk, dici će se sve majke SRBIJE, za nima deca a onda ostali, i BICE TO STRASNO

    Aleksandar Stojadinovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    suvise malo da se zlikovac uplasi

    Ristic Svetlana

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Cela Srbija u litije.. To nam je spas!

  • Sladjana Petrovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Obzirom na toliko pratilaca i dosta pregleda mogli biste nabaviti jedan dron za snimanje iz vazduha . Ovako se ne može steći pravi utisak o masovnosti skupa. Ivangrad studio vam može biti uzor sa izvanrednim snimcima litija u Crnoj Gori. Ovo je samo sugestija, a što se skupa tiče podrška bezrezervna.

    Mira Miodragovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    NEMA VISE CEKANJA DECU NEDA O PO CENU NASIH ŽIVOTA

    igor aleksic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Svi na noge Dole Diktatator

    Branimir Hodalic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Браво за музику!

    Slavica Janosevic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Jel litije idu svako vece???

    LJILJANA STANIŠIĆ

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Opet prete da će biti zatvaranja za nedelju dana za Beograd ovo je proverena vest objavite je molim vas da to ljudi znaju šta se dešava u našoj zemlji i gradovima veliko vam hvala na svemu što radite za sve nas koji želimo pravu istinu i pravdu tačne i proverene informacije

    Jasmina Jankovic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Samo napred narode tako je,Bog sa nama.🙏💞

    Gluva Soba Records

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Pusti coldplay… 😂😂😂

    Loredana Basic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Šteta ,većina Beogradjana i dalje gleda zadrugu, parove i RTS .Bravo za gradjane koji su izašli na protest i tako pokazali da se ne plaše ovog nakaradnog režima !!!!

    Поносни Србин

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    kada dodje milion ljudi, sledeceg dana Srbija ce biti slobodna zemlja, kriminalci na robiji, oduzeti im sve sto imaju, i muciti ih srednjovekovnim spravama da vrate pokradeno iz stranih sefova. Napraviti novi izborni zakon, i za 6 meseci praviti izbore i ko pobedi,,, taj ima sansu. Ali svi da potpisu krivicnu odgovornost ako bude mahinacija. Znaci, dok ne dodje milion ljudi nista ne pomaze. Citam pre neki dan, 259 hiljada beba nestalo od 1970 godine do danas. Znaci, 5200 otprilike godisnje. svaka te porodica ima barem desetak najuze familije. brat sestre ujak kum, svaka je trebala da pozove nekoga barem desetak ljudi, ako nista projatelja, komsija. Eto 50 hiljada ljudi na protestu. Svaki od onih koje je policija hapsila , maltretirala, iseljavala, otimal,,,, ima ih barem toliko. Pa eto bilo bi 100 holjada ljudi. Govorim samo o onima koji su direktno osteceni. Ej bre, ukrali mi dete iz porodilista. Pa krvi bi im se napio. A eto kod nas protestuju iz fotelje. I kao,,, nedamo decu….. DOK SRBI NE DIGNU DUPETA, NEMA O CEMU DA SE GOVORI.

    Blue Scholar

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Bravo ljudi! <3

    Eki Rasche

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    RTS nema pojma da postojimo.

    Мидгард

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Branka Matic

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Jel ovo snimak od veceras

    Невена Станчић

    (October 19, 2020 - 3:16 am)

    Тужно па није чудо кад у Бгду све дођошиа и они су могли да дође на жалост све је мање Београђана велики пронлем

Comments are closed.