DOSTA JE BILO LAŽI I PRIKRIVANJA: Šest meseci pre početka bombardovanja, sve se znalo!



Hvala na poseti! Ostavite nam Vaš komentar 🙂 Ne zaboravite SUBSCRIBE 🙂 #BALKAN LIVE #ZANIMLJIVOSTI #VESTI #POLITIKA #VESTI.



source

Post Author: BALKAN LIVE

18 thoughts on “DOSTA JE BILO LAŽI I PRIKRIVANJA: Šest meseci pre početka bombardovanja, sve se znalo!

  • Ivan Vodoplav

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Ајде

    Margarita Fernandez

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    PROKLETI UBICI

    Na Ga

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    I u ratovima na razbijanju Yu bila je Srbija meta.Posto je nisu uvukli u tadasnji rat, usledilo je zlocinacko bombardovanje.Ti isti zlocinci danas upravljaji sa AV , posebno ubacivanjem AB, da dokrajci jos nezavrseno.

    Alan Environ

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Ovu djubrad na slikama ne treba vise prikazivati, kada umru onda ih slikajte.

    Dejan cvetic

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Počelo je u Čikagu crnci videli da je Amerika priznala kosovo pa sada crnci traže državu

  • Darko Kecman

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Svi cete u pakao

    Ibish Mulaku

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Klinton je vama pokazao misju rupu!!!!!

    Milija Gugunovic

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Boze kazni sotone i ubice
    Ali pravda je spora ali dostizna

    Musa Kesadzia

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    UH ,KAKVISTE ODVRATNI I GADOVI,NIJE VAMA BIO CILJ MILOSEVIC NEGO DA OTMETE KOSOVO I METOHIJU,VI STE ZABORAVITI DA NI JEDNA OKUPACIJA NIJE VECNA,SRBIJA NIKAD NECE PRIZNATI KOSOVO I DATI VAM DOBROVOLJNO I JEDNOG DANA SRBIJA CE OPET VRATITI SVOJE KOSOVO !!!

    5 psi(pasa) rata, 5 udruženih zločinaca u udruženom zločinačkom poduhvatu protiv čovečnosti, 5 ratnih zločinaca protivu humanity (čovečnosti). Bill pedifile, Blair lažljivac i sotona, Olbrite veštica sa metlom, Solana evropski pedifile, Clarck ubica iz aviona sa daljine. Da li svi oni nose organe isečene iz živih Srba + Merkelica. Goreli svi u paklu u najvećem plamenu i mukama.

  • Tode Duvnjak

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Tosu kriminalci koisu razrušili srbiju nevine civilesu ubijali konemci 45 god…..
    .
    ..

    Benjamin Morožin

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Ova u sredini sve zakazala, vidila da ima love na kosovu, rude pa vojna baza, zavadi pa vladaj

    miro mark

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    У то време Бил Клинтон је био интимно повезан за јеврејском курвом Моником Левински. Да би скрену скандал
    у Белој кући пред народом САД, швалер Бил Клинтон је одлучио да бомбардује Савезну републику Југославију.
    За ово зло Србски патријах је бацио проклество на Америку, која ће се полако али сигурно распасти.

    Marjan Vasiljević

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    🇷🇸NEKA PUKNU DUŠMANI🇷🇸
    👎LAZNA DRZAVA KOSOVO👎
    …NIKADA NECE BITI DRZAVA
    🇷🇸💒🇷🇸💒🇷🇸💒KOSOVO i METOXIJA JE SRBIJA🇷🇸💒🇷🇸💒🇷🇸
    Danas Sutra i Zauvek!😎💒🇷🇸💒😎

    Slobodan Heroj

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    НЕ НАПАДАЈУ СРБИЈУ ЗБОГ МИЛОШЕВИЋА ВЕЋ МИЛОШЕВИЋА ЗБОГ СРБИЈЕ.

  • Kraljicka Kruljac

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    Sve će vam se vratiti, Bog je Iznad svih Nas, Amin!

    Daki Saki

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    To se sve zna odavno

    NICKY VARGA

    (October 16, 2020 - 8:47 pm)

    I STA JE SAD TO NOVO ??? TAKO CE SE SAZNAT I ZA KOSOVO DA JE DOGOVORENO PRIZNANJE DAVNO .

Comments are closed.